نحوه صحیح نصب و راه اندازی بوستر پمپ آب


نحوه صحیح نصب و راه اندازی بوستر پمپ آب

نحوه صحیح نصب و راه اندازی بوستر پمپ آب

 

موارد ضروری:

بوستر پمپ ها مجهز به شیر ثابت یا قابل تنظیم هستند که می توانند حداکثر فشار عملیاتی را کنترل کنند . لازم به ذکر است ، حداکثر فشاری که بوستر پمپ به طور معمول می تواند ایجاد کند برابر با ۵/۸ بار است .

بوستر پمپ آب هرگز نباید در محیط سخت یا یک شرایط جوی بد کار کند ، چون لوله موتور و سوییچ آن ممکن است دچار جرقه الکتریکی شود .

مواد استفاده شده در بوستر پمپ آب فقط برای استفاده با آب طراحی شده است ، برای فراورده های نفتی نباید از آن استفاده کرد .

تا زمانی که فشار آب پمپ را تغذیه می کند ، جلو بردن جریان آب متوقف نخواهد شد ، حتی اگر موتور خاموش شود . بنابراین مطمئن شوید که دستگاه هدایت کننده آب به طور کامل و قطعی بسته شده باشد.

همیشه خطر شوک الکتریکی را در هنگام کار و دست زدن به تجهیزات الکتریکی در نظر داشته باشید، اگر مورد مشکوکی وجود دارد با یک متخصص برق مشورت کنید. سیم کشی برق باید تنها توسط یک متخصص برق با تجربه در همان منطقه انجام گیرد .

 

نصب و راه اندازی:

بوستر پمپ آب می بایست در محلی خشک و به دور از منبع حرارتی نصب شود ، اگر از یک محفظه استفاده می شود ممکن است مقررات ویژه ای برای خنک کردن موتور نیاز باشد ، بنابراین بهتر است در این خصوص با کارشناسان ما مشورت نمایید.

پمپ آب را در حالی که کار می کند در معرض حرارت خیلی بالا یا خیلی پایین ( انجماد ) قرار ندهید ( درجه حرارت محیط بین ۳۲ تا ۱۱۵ درجه فارنهایت باشد ) .

پمپ آب ممکن است در هر موقعیتی نصب شود ، اگر به سقف نصب شده باشد سر پمپ وارونه قرار می گیرد که به علت درگیر شدن هوا در آن ، می تواند تا ۱۵%باعث کاهش عملکرد پمپ شود . در صورت وجود چنین شرایطی با کمک گرفتن از کارشناسان ما راه حلی برای نصب پمپ به سقف پیدا کنید.

 

لوله کشی و انشعابات:

توصیه ما استفاده از لوله قابل انعطاف و متناسب با میزان فشار می باشد .
پمپ را اول تنها روشن کنید تا به خارج شدن فشارها از پورت خروجی کمک کند .
توصیه می کنیم یک فیلتر در مسیر رسوب آن ( ۱۵۰ میکرون ) در سمت ورودی آن برای جلوگیری از وارد شدن آشغال های محیط بیرون به داخل دستگاه نصب شود. برای انتخاب فیلتر می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.
از هر پیچشی که باعث پیچ خوردن لوله و محدود شدن جریان شود جلوگیری کنید .
همیشه باید از قبل فیلتر کربن پمپ یک پیش فیلتر دیگر برای جلوگیری از ورود ذرات کربن به داخل اتاق پمپ که می تواند باعث مسدود شدن آن گردد نصب شود.

 

 



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *